gracies, si, aixi hauria de ser, pero no puc fer jo la instalació del
programa, pq es una comanda que m'han fet, i no se dir-te si te el cd
original o no.
Vaig a provar amb una alternativa com Lyx, es per fer algo
profesional, es millor començar a emprar ferramentes adients. ;))

Au,

Laura

On 5/12/05,