El Dissabte 28 Maig 2005 10:49, Benjamí Villoslada va escriure:
> El Dissabte 28 Maig 2005 10:34, Pau Casellas Castells va escriure:
>
> No és el mateix: la suite no accepta extensions i el programa és més gran
> --té correu, calendari, xat, editor de planes web..

Em sembla que el que vol dir no és això. Jo diria que sí, són el mateix perquè
fan servir el mateix motor de render, Gecko. O sigui que tots dos es
comporten igual a l'hora de visualitzar webs, però la diferència entre les
dues aplicacions està en les extensions.
--
Salut!
Josep Sort