hola

> De forma similar al vmware, em permetria tenir una o dues màquines
> virtuals, sobre un linux en marxa, i per tant realitzar proves de
> serveis de xarxa com si fossin tres equips amb les seves 3 ip en
> diferents localitzacions?

si, depen com vulgues la xarxa, te la farà d'una manera o altra, fa
temps vaig escriure els meus experiments amb vmware a
http://membres.lycos.fr/webgnu/recherche.php3?recherche=vmware , en
vaig fer tres, no se si pots aprofitar quelcom de tot això, :)

> En les proves que has fet amb el qemu, que tal a nivell de requeriments
> de memòria per a treballar-hi? Òbviament, parlant de que les màquines
> virtuals que arrancaria des de qemu, serien en mode text sense les X

pots regular-li la ram que emprarà, no hi ha gaire problema, em
sembla, encara que com he dit no he jugat massa amb ell i no se dir-te
amb seguretat, la resta de companys segur q en sap mes que jo d'aquest
tema.

fins aviat

laura