mm, doncs, sense saber-ne res, jo d'aquell dia, del 6 de Juliol,
l'anava dient el dia del judici final, per a referir-me en que seria
un dia en el q es decidirien moltes coses importants, tant a nivell
mundial com personal.
Recordeu que aquell dia era el tema de la votació a Europa de les
patents, era el dia quan es triava lloc per a  Olimpiades  i per als
mitjans era molt important, també començava el G8, les protestes dels
contraris al G8, manifestacions, concerts per la pau, el mon estava
convulsionat per aquell dia.... a nivell de previsió era un dia molt
important, despres va ser desastrós a molts nivells... pero el q va
passar despres el va tapar en gran mesura.

Per cert, segur que aquell dia no es va acabar el mon tal i com el
coneixiem fins llavors?