Hola,

On Aug/05/2005, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> El divendres  5/08/05, a les 10:07 (+0200), laura va escriure:

> Per FM nomes s'escolta a Madrit. Tambe tens la BBC, pero
> necessites una radio que agafi ona curta. Tambe si busques
> "audio book" en alguna xarxa P2P pots trobar uns quants
> llibres en MP3, per exemple jo tinc el Naked Lunch llegit
> per William S. Burroughs en persona :)

jo per aprendre anglès faig servir a vegades:

http://www.itconversations.com

Hi ha conferències transcrites i va molt bé...

Hi ha una pàgina (crec que hostatjada a sourceforge) que era un projecte
per tenir conferències de Prog. Lliure, n'hi havia només 3 o 4... una
era del protocol rsync, però ara no trobo la pàgina (estava molt ben
transcrita)

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info