Hola ,

Friday, August 5, 2005, 3:43:53 PM, escrius:

> En/na Gabriel Àngel Vich i Martorell ha escrit:

> Doncs vaja broma!!!

> Ja he penjat la notícia a l'Absurd.

> Gràcies!

Crec que deu ser una descarrega com la del "vailet" que fan servir els
ramaders. Es una descarrega molt molesta.
Les vaques quant veuen una cinta blanca fugen.

Jo la he vista utilitzada en camps de patates per foragitar els
senglars.

Tambe he vist utilitzar-la contra els gossos que "marquen" les portes
d'algunes cases.
I com la descarrega la reben en un lloc moooolt delicat els xiscles de
les besties es senten a distancia.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net