Hola ,

Saturday, August 13, 2005, 12:54:06 AM, escrius:

> Ara ofens.... no crec que hi hagi ningú a qui li agradi veure aquestes
> imatges... si més
> no no a mi... no he pogut acabar de veure el vídeo...

En quin mon vius ?

De veritat creus que no hi ha ningu que li agradi ?
Llavors per que es venen pelis gore ?
I pèr que hi han torturadors ?
I per que a les paces de braus hi ha encara tanta gent ?

Jo crec que encara hi ha gent que li agrada.
Malgrat que ni a tu ni a mi ens agradin, com deia el gallec, "eu non
creo nas meigas, pro de
haberlas, hailas"

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net