Hola!

Ho he mirat i em dona els següents resultats:

WINSOCK.DLL

- WINNT\system32

WSOCK32.DLL

- WINNT\system32
- WINNT\$NtServicePackUninstall$
- WINNT\ServicePackFiles\i386

WS2_32.DLL

- WINNT\system32
- WINNT\$NtServicePackUninstall$
- WINNT\ServicePackFiles\i386
- Documents and Settings\Toni Dalmau\Configuración local\Temp

WS2HELP.DLL

- WINNT\system32
- Documents and Settings\Toni Dalmau\Configuración local\Temp

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents