From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, June 30, 2003 8:43 PM
Subject: [Internauta] Re: Mecca-Cola

Hola!

Tinc entès que a Barna la Mecca-Cola ja es pot comprar a la seu de la Xarxa
de Consum Solidari, http://www.pangea.org/xarxaconsum/ , al carrer
Avinyó.

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

Julià escribe:

Coneixeu algun bar a Barcelona o rodalies on es pugui tastar?