En/Na Pere Castells ha escrit:

> Hola colla, veig funciona.
>
> Corren rumors que Ernesto Saenz de Buruaga el foten fora de Antena 3.
>
> Això no seria noticia si no fos que la clàusula d'indemnització es de
> ........ 6.000.000 de Euros (1.000 Milions de les pessetes de tota la vida).
>
> "Gracias Ernesto por los servicios prestados".
>
> Ja no tinc clar que vulgui ser futbolista ;-) vull ser presentador de
> noticies a A3-TV.

        No es tan facil.
        Primer has de ser amic del mandamas del pais i que et posin a dit.

        I després has de comprar a preu d'or ( o platí o rodi , que es
        mes car ) els drets de dos mundials de futbol. Si els partits
        els fan per la nit i no els veu ningú , vas bé.

        I quan tinguis la teva empresa arruinada , nyaca !!! 6 milions !!!

        salut
                                joan abelló