Hola!

Estic intentant executar la demo d'un programa però quan clico el fitxer exe
surt el següent avís:

"No es troba el punt d'entrada del procediment SMapLS a la biblioteca de
vínculs dinàmics KERNEL32.dll"

Fa unes setmanes vaig tenir un problema similar amb un altre programa, però
en aquell cas el que no trobava era el SetHandleContext. Seguint els
consells de la llista ho vaig resoldre esborrant els arxius temporals de la
carpeta: Documents and Settings\Toni Dalmau\Configuración local\Temp. Ara he
fet el mateix però no ha funcionat (com aquella ocasió hi ha quatre arxius
que no es deixen esborrar: ~DF8E7B.tmp, ~DF8E75.tmp, ~DFA1D5.tmp i
~DFA1CD.tmp; quan ho intento diu "Infracció al compartir").

D'altra banda, he fet una cerca del maleït Kernel32.dll per si hi havia
algun duplicat i com  l'altra vegada només apareix en el següents llocs:

- WINNT\system32

- WINNT\$NtServicePackUninstall$

- WINNT\ServicePackFiles\i386

Algú sap com puc resoldre el problema?

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents