Hola!

El programa Celestia 1.3.0 permet fer un viatge virtual entre planetes i
estels i perdre't en un univers tridimensional. Jo encara no l'he baixat
pero pel que expliquen a Softonic te bona pinta i, a mes, es gratuit:

http://www.softonic.com/informacion_extendida.phtml?n_id=18697&plat=1

http://www.shatters.net/celestia/download.html

Salut i bona navegacio!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Noticies surrealistes, insolites i sorprenents

has notified the sender that this message has been received.