De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]En nombre de Shin Chan
Enviado el: martes, 26 de agosto de 2003 19:49
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] El "Puto" cuc

Per detectar el cuc, el que jo se és que amb el panda te'l detecta. Ara amb el Macfee també, encara que primer no me'l va detectar, encara que hi ha la possibilitat que no tingues actualitzat el antivirus. Ja que Macfee actualitza un o dos cops per setmana normalment.

has notified the sender that this message has been received.