Per a tant, ara t'ha trobat un altre virus, l'Ieder.A? (abans tenies
l'Small.BC)...

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

lst=vis&id
virus=40370

Si ja el tens dins el sistema, l'única manera de localitzar-lo és fer que el
Panda analitzi tot el disc dur. Si utilitzes WXP dona un cop d'ull aquí
perquè expliquen una cosa curiosa que passa amb els virus dins aquest
sistema:

http://www.pandasoftware.es/virus_info/txt/XpMESP.txt

has notified the sender that this message has been received.