Hola!

Amb un error a l'adreça de la plana si que vas a parar al cercador de
Verisign, però si t'equivoques escrivim l'adreça d'un mail, per exemple en
el nom del domini, continues rebent l'avís d'error típic. Al menys jo ho he
provat amb la meva adreça ([EMAIL PROTECTED]) posant [EMAIL PROTECTED] i he rebut el
següent avís:

Hi. This is the qmail-send program at mail.grn.es.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<[EMAIL PROTECTED]>:
209.40.109.97 does not like recipient.
Remote host said: 550 5.1.1 <[EMAIL PROTECTED]>... User unknown
Giving up on 209.40.109.97.

Tal vegada i davant les protestes, els de Verisign ja han tancat el sistema
de correu.

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

has notified the sender that this message has been received.