Hola!

El registre del PC és una de les coses que mai he gosat a remenar, més que res per no enganxar-m'hi els dits. Tot i això, avui he instalat un programa freeware que es diu RegSeeker: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

Aparenment tot és molt senzill: fa un escaneig, treu un llistat de registres inútils, et demana si els vols eliminar i previament a això et permet fer un backup per si falla alguna cosa i els has de recuperar.

Sobre el paper tot és molt fàcil, però a la pràctica quan veus aquell llistat de registres obsolets t'ho rumies més d'una vegada abans de fer res (en el meu cas hi havia més de 900 registres!). Al final he optat per tancar el programa.

Dues qüestions:

a) el programa no porta cap manual que indiqui sobre el que és convenient fer amb els diferents registres (apareixen agrupats en colors suposo segons el seu nivell d'inutilitat o risc a l'hora d'eliminar-los). Sabeu on es pot trobar un tutorial per RegSeeker (ho he buscat al Google i no he trobat res fora de més gent que també el busca). Algú hi te experiencia amb aquest programa?

b) Val realment la pena arriscar-se a netejar el registre?

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents