En/na Carles Pina i Estany ha escrit:

Sobre Ryanair, no és que facin totalment màgia. Crec que va ser a
aquesta llista que es va comentar (no recordo qui, ho sento) i jo també
ho vaig llegir a algun diari (que no era el Qué) que, per exemple,
Ryanair rep subvencions de ¿Girona? per incrementar el turisme per
aquelles zones, fer llocs de treball, etc.

És a dir, no és que no els hi costi res pagar els avions/pilots, sinó
que tenen també altres fonts de financiació.

Les institucions pagaran a Ryanair 6,2 milions en dos anys per consolidar la seva base a Girona

http://www.vilaweb.com/www/elpunt/noticia?p_idcmp=-801344

La Unió Europea s'ha pronunciat en contra de les subvencions directes a les companyies de baix cost i per això aquí es "disfressa" com a pagaments publicitaris (és allò de feta la llei, feta la trampa):

Publicitat als avions i al web, i fulletons

http://www.vilaweb.com/www/elpunt/noticia?p_idcmp=-801346

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents