Home, el que he sentit sobre la TDT és que millor esperar a passat nadal, ja que encara queden algunes coses per a decidir al final. pero tampoc em fagis gaire cas que son oides de companys de feina!!

Sobre les capturadores de video, o sento pero ni idea!

Salut

Esteve Valentí wrote:
Hola.

Us volia demanar si em podeu aconsellar sobre tarjes capturadores
de vídeo internes.
Models... preus... caracteristiques???
Crec que les pinacle son les més bones!?!?!

Vol capturar del reproductor de vídeo al pc.... cal RCA vermell, blanc, groc?
També de cameres de video digitals... cal usb, firewire?
Pot ser n'hi han amb sintonitzador de tv... cal analògic, digital per TDT?

No en tinc ni idea i la meva cunyada li vol regalar al meu germà.

Moltes Gràcies.

--

|Pere Urbón Bayes      JabberID: [EMAIL PROTECTED]             |o_o |