A Dimarts, 3 de Gener de 2006 08:00, Benjamí Villoslada va escriure:
> Al Josep:
> http://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-es/2005-August/006385.html

Moltes gràcies, però l'àudio no m'ha donat cap problema ;) En una Kubuntu 5.10
Breezy Badger, quina virgueria :)

L'he instal·lat en un portàtil Acer Aspire 3003WLMi i m'hi ha reconegut tot,
llevat del WiFi integrat (un Broadcom del qual el fabricant no allibera les
especificacions, cosa que no representa cap problema per la comunitat
http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=85378&highlight=Wireless+HOWTO )

I petits detalls d'afinament del modul de gestió de la bateria amb els que
encara no m'hi he posat.

Vaig estar remenant una debian 'testing' i en instal·lar, al seleccionar el
tipus de màquina que determini els paquets a incloure (que a més, pots
afegir-ne manualment) apareix l¡opció d'ordinador portàtil :)

Potser la propera versió 6.04 que previsiblement veurà la llum el proper més
d'abril ja incorpori aquesta opció 'de saque'.

M'encanta la funcionalitat del Kmail amb la que abans de premer el botó de
'reply', selecciones la part del text que t'interesa respondre sent aleshores
tant sols aquesta part del text la que 'quoteja' en la composició del
missatge de resposta :)

--
Josep Payo
http://blog.solucio.com