El Dijous, 5 de Gener de 2006 15:34, Toni Dalmau va escriure:
> La versió que m'he baixat d'internet és la kubuntu 5.10 -live-i386. És
> un fitxer .rar, l'he obert i he gravat en un cd tots els arxius amb el
> Nero amb l'opció crear CD de dades. El CD ocupa 642 MB i hi ha entre
> altres fitxers un start i un autorun.

És molt rar, això del .rar.  Normalment baixen arxius .iso que en guardar-se
al CD ho fan com a discs que arranquen --amb les opcions "creamar un .iso"
del programa torrador de torn.  No arranca un CD que no és arrancable
(botable) i pel que expliques simplement has posat el resultat de la
descompressió a un CD.

Sí, mira, tot són .iso:  http://www.kubuntu.org/download.php

És una de les coses que té el programari lliure: pots anar als llocs
originals, no importa cercar coses per «canals alternatius» en
formats .rars ;)

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net