El Dimecres, 4 de Gener de 2006 18:20, Lo Maki va escriure:

> M'he adonat que en comptes de "us." hi havia "es." i ja es veu que tot
> el que va d'Es. no funciona correctament. S'ha estat una bona estona
> retocant-se però ha acabat bé.

Sí, és una cosa que sol passar: els repositoris .es són una olla de cargols.
País^Wnació gran!

> Bé, he escrit quanta i m'han sortit uns quants warnings de l'estil==
> kcmshell (kdelibs): WARNING: Could not find module 'khtml_plugins'.

Tranki, això és que no tens tot el KDE posat i va a cercar coses que no troba.

Si 'crides' un programa des de la línia d'ordres, el programa arrancarà a la
seva finestra i també veuràs missatges a la línia d'ordres.  Els programadors
fan que surtin missatges allà que donen pistes del que està passant al
programa.  Els serveix per depurar-lo.  També serveix als usuaris si un
programa peta. Normalment el darrer és el missatge de la petada i poden
cercar-lo per Internet, trobant pistes del que passa.

Tornant al missatge dels khtml_plugins, el khtml és el motor html del
navegador del kde, el konqueror.  Quanta té mecanismes per a veure la plana
tal com sortirà al navegador mentre la vas programant.  Per a fer-ho usa el
motor khtml del konqueror.  Si no tens el konqueror és molt possible que
aquesta funció no estigui disponible al quanta.  Et recomano que instal·lis
més coses del kde, almanco el konqueror:

$ apt-cache search konqueror

i a veure quins paquets et troba.

> i també molts de l'estil==
> kbuildsycoca: WARNING: '/usr/share/applications/Kino.desktop' specifies
> undefined mimetype/servicetype 'video/dv'
> kbuildsycoca: WARNING: '/usr/share/applications/Kino.desktop' specifies
> undefined mimetype/servicetype 'application/x-smil'
> Launched ok, pid = 13471

Potser és qualque connexió entre quanta i kino per veure vídeos --kino és un
programa d'edició de vídeo.  Mira d'instal·lar també kino.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.