Jordi Durban wrote:
> buf! L'etern debat. Cada dos per tres surt el tema del programari
> lliure, programari privatiu... cadascú que fagi el que vulgui!! Qui
> participem a la llista ja en tenim coneixença d'una "alternativa" a
> windows que es diu linux. Que cadascú en fagi ús o no depén d'ell,
> sempre i quan no perdem de vista que l'ús massiu de programari privatiu
> ens portaria a la dependència absoluta.

Ei! Que jo no defenso usar windows! Simplement he comentat que si es el
que m'ha de donar de menjar doncs benvingut sia. Si per aixó deixo de
ser un bon enginyer o una bona persona, doncs no em sembla be! I pels
comentaris de la gent estic pillant aixó. Personalment penso que la
llibertat inclou la llibertat d'us del que la gent cregui millor.

Com a exemple us posaré una cosa que em va passar fa poc, varem enjegar
una associació de PLL a la meva universitat i als que treballabem
laboralment amb windows s'ens tractava de bitxos raros. Personalment
penso que com a informàtic he de tenir cultura variada i no centrarme en
una sola prespectiva.

> Benjamí: gràcies per l'ajut en la instal.lació de l'impresora. Ho
> provaré quan arribi a casa, a la feina només puc utilitzar windows ja
> que l'ordinador és compartit per 6 persones que pensen "linux no l'entén
> ni els que fan linux"(paraules textuals) i a mi no s'em dona bé això de
> predicar en el desert :)

|Pere Urbón Bayes      JabberID: [EMAIL PROTECTED]             |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert             |:_/ |