[EMAIL PROTECTED] wrote:
> El dijous 12/01/06, a les 10:44 (+0100), Pere Castells va escriure:

> Viure en pau seria no enviar la informacio en fitxers de
> Microsoft Office.
>
> Si ara puc llegir el que dius i tu el que jo dic (tu
> utilitzes Microsoft Outlook i jo el mutt) es perque ens
> hem posat d'acord per enviar-nos l'informacio d'una manera
> que es publica i que tothom pot entendre. Si tu
> m'enviessis els missatges en format .DOC jo per llegir-los
> hauria de comprar una andromina en particular que nomes
> la fabrica una empresa a tot el mon. Altrament no els
> podria llegir.

Tot i que no es per a mi, m'ho puc prende també per a mi! Utilitzo
Thunderbird per a debian! XD Ei i bon rotllo per lo dels formats oberts
que son molt utils i necessaris, pero no creieu que estem fent una mica
la pelotera amb aixó!!. A qui no li moli obrir un doc, doncs si esta al
paro i pot entrar a aquesta feina que li permetria tenir un sou a final
de més doncs simplement ell s'ho perd!!

Altrament hi ha OO,no? Tambe obre DOC's

> El que passa es que la gent no ho sap potser, es pensen
> que tothom te el Windows i que tothom te el MS Office, i
> aixi l'unic que fan es perpetuar el monopoli, per
> ignorancia, o perque es mes practic.

|Pere Urbón Bayes      JabberID: [EMAIL PROTECTED]             |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert             |:_/ |