> Hola, co-llistaires.
> Aprofitant les vostres/nostres discussions, us he de dir que aquesta tarda
> he completat la migració cap a Linux. Ho he intentat amb Kubuntu, però la
> meva maquina sembla que no paeix gaire bé les distros Debian :) i, gràcies
> un bon consell d'en Benjamí (gràcies una altra vegada) ho he fet amb SuSE.

Tot i que la distro es purament depent de com et suporti per defecte del
maquinari, pots provar també amb les Fedores Core X o la mandrivia.
Personalment penso que aquestes dues distribucions son molt compatibles
amb la majoria de màquinari tant antic com nou.

> És excel·lent i molt fàcil d'instal·lar... Per això vull dir-vos als que
> encara teniu una mica de por al canvi que ho podeu intentar ara molt
> fàcilment: aquest matí he descobert que la revista Todo Linux (6.95 euros)
> incorporava la SuSE 10.0 en un DVD i així m'he estalviat baixar-la de la
> xarxa (www.opensuse.org
> <http://www.opensuse.org/Welcome_to_openSUSE.org>).

Ara que parles d'opensuse, i se m'acud la openSolaris que també esta molt be.