En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
El Divendres, 20 de Gener de 2006 05:25, Toni Dalmau va escriure:
Per cert, Lo Maki ja ha penjat l'explicació al wiki de Softcatalà:

http://www.softcatala.org/wiki/Thunderbird:Copiar_la_configuraci%C3%B3_a_un
_altre_ordinador

Si mires l'historial de la plana veuràs que ho he penjat jo aclarint la font. Ho explico a l'anterior missatge, el que tu respons :)

Estaria bé que tothom ho fes, no és gaire feina més que escriure a una llista. Usar un wiki és molt fàcil.

Hola!

Ho he tornat a intentat seguint el segon mètode, el que en Benjamí ha traduït i penjat al wiki de Softcatalà.

"http://www.softcatala.org/wiki/Thunderbird:Copiar_la_configuraci%C3%B3_a_un_altre_ordinador";

Però alguna cosa faig malament, perquè quan reinicio el Thunderbird m'obliga a tornar a posar els paràmetres del correu i no em recupera ni mails vells ni adreces.

Les darreres instruccions del mètode són les següents:

"Localitza, dins l'arxiu profiles.ini, l'entrada pel perfil que has mogut o copiat. Canvia la línia Path= perquè contengui la nova localització.
Canvia IsRelative=1 per IsRelative=0.
Desa l'arxiu profiles.ini i engega el Thunderbird. "

Les dades del profiles.ini nou (les del Thubderbird instal·lat al nou ordinador) són les següents:

[General]
StartWithLastProfile=1

[Profile0]
Name=default
IsRelative=1
Path=Profiles/6v4x8h1j.default

I la ruta on he guardat el perfil vell és aquesta:

C:\Internet\Thunderbird 1.5\perfilvell\sjv81d7m.default

Quan a les instruccions diu que canvii la línia Path perquè contingui la nova localització, com hauria de quedar? Ho he de deixar així?:

Path=Internet\Thunderbird 1.5\perfilvell\sjv81d7m.default

Les línees de separació (\) s'han de posar al revès (/)?

Moltes gràcies!