Hola,

> No senyor, pots aconseguir programes per Linux i Mac.

Doncs... Ja em diràs com. Requeriments que posa a la web de voipbuster:

System requirements:
      * PC running Windows XP, 2000 (with SP2)
      * 300 MHz processor
      * 128 MB RAM
      * 10 MB free disk space on your hard drive
      * Sound Card, and headset with microphone
      * Internet Connection broadband: Cable, DSL, with minimum 64
        kbit/s up/downstream)
      *

I, en cap part de la seva web he estat capaç de trobar un fitxer que no
sigui .exe

En canvi, skype o openwengo sí que me n'ofereixen. És més, l'Openwengo
és GPL i et donen el codi i tot.

Salut!
Alfons.