Renfe se n'hauria d'anar a Ecspanya i deixar-nos en pau, total, pel
servei que ofereixen.

Amb l'escusa de les obres de l'AVE, els ****** de RENFE han tallat el
tren a l'aeroport durant.... a punt?.... DOS ANYS!!!! (una cosa són uns
dies, però l'altra... dos anys!).

Com a alternativa. Ells segueixen anunciant trens a l'aeoroport. El que
fan és deixar-te al Prat i d'allà agafar un bus que et porta a l'estació
de Renfe de l'aeroport. Allà agafa la passarel·la i ja hi ets.

Això té un problema, demanes a una companyia nefasta que coordini trens
i autobusos... quan són incapaós de coordinar només trens.

Així que et recomano que facis ús de l'Aerobus (surt de Plaça Catalunya
i pasa també -em sembla- per Sants).

Salut!
Alfons.