Mes perles.......

Titular del Periodico de Catalunya avui:

(Be titular no, al menys a la edició electrònica digest que m'envien. aquesta noticia va a la octava o novena........)

La reivindicació al carrer

Una marea sobiranista empeny Esquerra cap al 'no' a l'Estatut

O sigui que ja estan preparant el titular de demà:

“...............ERC i PP votaran juntos en contra del Estatuto............”

Vinga home !!! quina vergonya.......

Es que no hi ha altres opcions per dir que no volem aquest refregit............???

Salut

Jordi Manchon