Quoting Jordi <[EMAIL PROTECTED]>:

Pere, això del Brull .. vols dir q no està a la carretera de Seva a
santa maria de palautordera? És la que passa per collformic no?

Amb lo petit que és El Brull, vols dir que té molta perdua? :-D Bé, amb la
descripció del Pere, ja m'ho he imaginatal moment allà a on era: davant de
l'esglèsia, i és l'edifici que aguanta un mirall d'aquells tan divertits per
veure si venen cotxes.

El 22/02/06, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
- Can Cabo  (Entrada al poble a ma esquerra)
Seva (Osona)
Menú, uns 9 Euros ... amb carta (primer plat i filet a la brasa) amb vi de
marca uns 20-25 (demà, si voleu venir, hi soc)

Vindria amb molt de gust, però un cop més, demà em toca Barcelona :-)

A cuidar-se,

Josep

- Restaurant El Brull (Ctra de Seva a .. diria Viladrau o Arbúcies, ara no
recordo be)
El Brull (Osona)