Sent: Wednesday, February 22, 2006 7:20 AM
Subject: [.cat] Fase III: codis per a registrar (FASE3-222258)

El passat 29-03-2004 vam rebre el teu suport per a la candidatura
del domini .CAT, i t'ho volem agrair amb una promoció especial (tens
els detalls a un altre mail que hem enviat a través
[EMAIL PROTECTED]).

Per a poder-te beneficiar de la promoció et caldran dues claus que
et donem tot seguit:

 ENS_auth_id :
 ENS_auth_key:

Les claus són imprescindibles per a poder registrar el domini i
beneficiar-te del descompte de la fase III. Recorda que podràs
registrar el domini a partir del dilluns dia 27 a les 17.00 hores
(hora catalana / CET / GMT+1)

Conserva aquest correu, s.u.p.

Fundació puntCAT
http://domini.cat