Hola Pol,

Les distribucions generalment no tenen els codecs per una de dues coses:

a) Perquè són codi tancat.
b) Perquè són algorismes propietaris i per tant subjectes a que algú en demani
diners.

Cada distribució doncs té un sistema per mantenir els codecs disponibles per
als usuaris extra oficialment.

Per exemple, en el cas de mandriva, el que has de fer és cercar a Google "easy
urpmi", seguir les instruccions per instalar els repositoris plffree i plf
non free i llavors instalar els codecs que em sembla que es diuen
win32codecs.

Hauries de dir-nos quina distribució fas servir.

Eduard

A Dijous 23 Febrer 2006 08:53, [EMAIL PROTECTED] va escriure: