Hola,

El 27/03/06, Josep Arranz <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
 I ves per on que ara, la mateixa
pràctica, es vol criminalitzar... no cal ser gaire espabilat per veure el
perquè... però veient algunes bonés fés que no veuen la potència i la
hipocresia de la manipulació, s'haurà d'anar explicant.

Josep, a mi m'agrada compartir punts de vista diferents, més que res perque sempre puc trobar nous elements a tenir en compte i fer una revaloració del tema en qüestió, però és clar, si d'entrada se'm diu que no sóc gaire espavilat i que la meva bona fe ve donada perque no he estat tocat per la vareta de no se qui o no se que proporcionant-me la iluminació divina, entendràs que sigui un xic reticent a la teva voluntat informativa.

Si a hores d'ara algú encara s'empassa la manipulació
constant, diària, sense complexes i impune de El Pais, El Periódico o dels
informatius de TV3, amb molt dolor de l'ànima, és que encara no se n'ha
adonat de la por que fa a segons qui que un grapat de gent digui i practiqui
el que diu.

Aquesta afirmació em crea un gran dubte existencial: què he de llegir i/o escoltar? quins són els mitjans de comunicació immaculats? Perque a més a més d'anar explicant-nos les manipulacions informatives que se'ns escapen, consideraria molt didàctic un llistat de bons mitjans. De fet no entenc perque no ho feu mai.

Adjunto les declaracions de'n Xavier Vendrell recollides per Europa Press
(la "premsa amiga" apunta i els corruptes de debó carreguen contra els que
fan la pràctica oberta i transparent, viure per veure). Amb l'actual sistema
de mitjans de comunicació es pensen que ho tenen molt lligat, manipulat i
controlat,... ho tenen ?.

I per què són corruptes? Per què no diuen el que vosaltres voleu llegir o escoltar, o hi ha veritables motius de fons que els facin mereixeidors d'aquest adjectiu? També m'agradiria conèixe'ls.

I ja per acabar, com és que el vostre discurs s'assembla tant als comentaris de diferents persones d'ERC? Segur que no em voleu vendre un discurs polític per afinitat a un partit, i en nom d'això sou capaços fins i tot de posar en dubte la capacitat intel.lectual de qui no pensa com vosaltres?

Salutacions