Hola,

Disculpeu, sembla que he "tocat" les tecles per enviar el missatge quan no era pas la meva intenció. Continuo.

A partir d'aquí, donada la nostra visió de l'afer, tu pots continuar pensant
el que et sembli del que ha passat. Però segurament, la teva visió de la
jugada, ara per ara s'assembla molt més a la nostra que no pas a la que
tenieu quan vau engegar el fil de la conversa.

A dia d'avui ja ha corregut més tinta de quan vaig publicar el primer missatge, i políticament qui ha està fotent més cullerada és CiU, el PSC des d'un primer moment no ha volgut entrar en el tema i ara vol tancar-lo quan més aviat millor, queda IC-V, el bomber incendiari segons Ridao, que potser aprofita la situació per guanyar algún escó més.

Que els partits es guarden asos a la butxaca per llançar-los en el seu profit quan els hi convé no en tinc cap mena de dubte, però en aquesta ocasió crec que el més gran beneficiat és CiU. Per què no el PSC? Perque el President pot perdre credibilitat (ja ho havia fet abans amb el 3%) si accepta que no controla el que fan els seus socis de govern  amb els treballadors públics de l'administració catalana.

Sempre que un mitjà de comunicació treu els suposats draps bruts d'un partit, siguin les sigles que siguin, s'acaba parlant de campanya de descrèdit, però si no recordo malament cap ha rebut una sentència per difamació ni res semblant.

Eduard, deies en un altre missatge que els treballadors suposadament afectats podien recòrrer a la justícia, i jo em pregunto, per què els partits no fan al mateix quan es veuen esquitxats per una notícia que interpreten com una campanya en contra seva? I per què un treballador de l'administració, que cobra un sou molt més baix que qualsevol càrrec de confiança s'ha de veure abocat a un procés judicial per no voler pagar una quota a un partit pel simple fet que li hagin donat un ascens? No serà que es tapen les misèries els uns als altres seguint les regles del joc de la consecució del poder polític?

Segur que un dia anirà al revés.

Un dia d'aquí a molts anys nosaltres no ens creurem un afer de corrupció que
es descobreixi a ERC, i vosaltres ens fareu veure que és veritat i que ja ha
arribat l'hora de deixar de confiar en aquesta gent.

Aqui no et puc donar la raó, perque el meu problema no és amb ERC, també ho és amb PSC i CiU. De fet ja no és un problema de sigles, per a mi és un problema que engloba als partits amb més incidència a la vida política d'aquest pais, i d'aqui que acabés dient que tots són iguals. En definitiva, jo tinc és un problema de desencant amb la classe política d'aquest pais.

Salutacions