Hola!
Txerra, com t'ha comentat en Benjamí, jo el que faria és agafar un
hoosting d'aquests baratets. Et recomano Dreamhost (www.dreamhost.com)
ja que des de 7$ al mes tens un molt bon servei i capacitat.

Com procedir?

Vas a la web de dreamhost i et dones d'alta. Una vegada fet, entres al
panell d'administració i hi actives el domini, en fer això, ells et
donaran el nom i IP dels servidors DNS (els noms són ns1.dreamhost.com,
ns2.dreamhost.com i ns3.dreamhost.com) de les IPs de memòria no me'n
recordo.

Una vegada fet això, et caldrà donar d'alta el domini i esperar a que
tot estigui actiu.

Dreamhost. Jo hi treballo des de fa una temporada (volia quelcom gran i
baratet) i hi tinc molta teca. De moment n'estic content. Tenen un
panell de control relativament senzill i manejable però, tot i així, si
tens algun problema, fes-nos-ho saber.

Salut i sort!

Alfons.