Hola,

Disculpa Sílvia, se m'havia passat el teu missatge. Volia dir que en Benjamí tenia raó, que vaig forçar moltíssim la interpretació del seu comentari, i com deia que

Dir que en faig referència és forçadíssim, tant que no ho puc acceptar com animal de companyia --en cas que el joc fos teu.

doncs això, que li regalo el joc, que vindria a ser un: tens raó.

Salutacions

El 21/06/06, na mi <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

--- Josep M Puig <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> PD: S'entén bé el sentit del missatge?

Doncs la veritat és que no, jo no "pillo" res. De fet,
encara estic pensant en el xiste del gall, l'ou i la
gallina, que encara no l'he entès. :D

Sílvia