Hello Josep,

Thursday, July 6, 2006, 9:29:20 AM, you wrote:

JS> El Dijous 06 Juliol 2006 05:40, Toni Dalmau va escriure:

JS> Jo vaig ser un activista en les èpoques de "vagues d'internet" on Telefónica
JS> era la gran bèstia negra (Josep Payo? Benjamí? Mateu? Quins temps!). Quan
JS> vaig tenir l'oportunitat de marxar de Telefónica ho vaig fer. I gràcies al
JS> gran desastre que va significar la meva experiència a Retevisión, quan vaig
JS> tornar a Telefónica... vaig ser feliç!!

Molts altres estem tambe feliços de tornar.
Era molt facil ser menys pirates que Telefonica. Ho tenien molt i molt
facil.
L'unic que han demostrat els altres que ho saben fer pitjor, molt
pitjor.

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net