Jaume, com són les coses... jo no recordava que era avui, però avui he pensat en ell! Un brindis per qui va ser un gran comunicador i un amic especial. Perquè hi ha persones que quan les recordes mereixen això, un brindis, un bon sopar, no una llagrimeta -aquesta, que vagi per dins.

Kepa

Un record, de tot cor, per en Jordi Vendrell, mestre i amic que avui fa 5
anys
que va marxar tranquilament i sense fer soroll.

Àpali!

Jaume

Calcula tu ruta y consigue miles de premios en carburante