El problema d'Internet per satel·lit és que l'ample de banda de pujada és molt
i molt petit, el d'un mòdem.

És a dir, en 2 segons pots rebre un correu d'1 Mb, però a l'hora de
reenviar-lo trigaràs 30 minuts.

Si el que vol és navegar per Internet i/o els senyors de telefonica no li
donen cobertura ADSL, llavors és una molt bona opció.

Però si vol utilitzar xarxes P2P (on es manté una proporció entre el que
estires i el que et deixes estirar), o vol fer qualsevulla operació en la que
hagi d'enviar gran quantitat d'informació, llavors tindrà un problema de
velocitat.

Eduard

A Dijous 13 Juliol 2006 09:38, Ermengol Bota va escriure: