1. Allah & Malaikat bersolawat keatas Nabi, dan menyuruh kita juga bersolawat keatas nabi... ayat yang dibaca setiap jumaat; tapi orang kita buat donno je. Kalau di negeri Arab & Singapore, makmum akan terus menjawab dengan selawat...

2. Mendoakan utk ahli kubur yes, bersolawat kepada mereka ??? It's totally different story than meminta mereka mendoakan!!!

3. Jangan jadi pak turut sudah le. Sebab di akhirat nanti pak turut tu akan berlepas tangan!