Siapakah yang akan memecah belahkan masyarakat? Kalau tidak akhbar berkenaan. Menghentam semua pencinta sunnah, pembenci bidaah dengan Wahabbi, akan menyebabkan masyarakat memandang serong orang yang akan mengatakan, "aku tidak lakukan itu, kerana ia bukan sunnah Rasul".... wahabbi lah tu!!

Walhal banyak yang diperkatakan sebagai sunnah dari mazhab syafie pun bukan dari pandangan syafie...

Allah menyaksikan....