  From: khadaied
  To: islah-net@yahoogroups.com
  Sent: Monday, June 05, 2006 7:13 PM
  Subject: RE: [islah-net] membaca tahlil

  Membaca tahlil tidak ada dalam al quran dan sunnah?

  Orang yang cakap macam tu memang lah hati nya busuk!

  Baca tahlil . Itu kan baca kalimah tauhid, baca al quran  dan
  berselawat.

  Ini yang di buat pada majlis tahlil. Ini perbuatan yang tidak ada dalam
  al Quran??????

  Bab mendoakan arwah? Di mana islam melarang kita berdoa????

  Kalau dah wahabi tu memang wahabi lah. Orang baca tahlil pun tak boleh.
  Orang ziarah maqam di katakana menyembah kubur... semua ini adalah
  akibat sangka buruk, sehingga yang baik seperti membaca al quran,
  membaca kalimah tauhid pun di lihat buruk!!!!!