----- Forwarded Message ----
From: rahamahraffar <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, July 3, 2008 5:08:43 PM
Subject: [sim] HEBAHAN : Peluang untuk menjadi Hafiz atau Hafizah

Salam untuk semua

Maktabah Al-Quran Darul Iman (MAQDI) kini membuka pintunya untuk
semua yang ingin menjadi hafiz atau hafizah walau tiada mempunyai
asas membaca al-quran kerana MAQDI menyediakan kelas
prehafiz/hafizah. Keutamaan diberikan kepada yang berminat yg berumur
antara 7-12 tahun (Asas/Pre); kalau yang dah boleh membaca, anda
mungkin mahu menyambung pelajaran anda disini.

Untuk keterangan lanjut mengenai visi/misi MAQDI, juga latar
belakangnya bolehlah di dapati di www.maahadtahfiz. com. Website ini
akan diperbaharu tidak lama lagi kerana MAQDI dah berpindah.

Sekiranya ada pembaca yang berminat atau tahu adanya anak-anak
jalanan yang tidak punya dokumen sah atau dari keluarga susah, harap
dibantu dengan menghantarnya kepada kami atau memberitahu kami agar
dapat kami bantu.

Sebagai sukarelawan MAQDI, saya boleh dihubungi di [EMAIL PROTECTED] com
atau 016-9716035 atau boleh aje reply kat sini.

MAQDI juga dibuka untuk orang-orang tua yang tidak berumah (jalanan).
Saya mohon maklumat untuk meneruskan kerja-kerja ini. maka diharap
sudilah jika ada yang membantu.... .........
"Ringankan tangan hulurkan sumbangan"

Kirim email ke