Satu penipuan besar tsunamiwang..

Lihat gambar ni..
http://i34.photobucket.com/albums/d137/batagolek/wong1.jpg

cuba lihat btol2 nama orang kt situ

konfiden ker ini nama ; Ariff Akmal...cuba tengok
btol2...nie pun dah nak terkeluar mata
guna teknik CSI, nak cungkil rahsia si mamat yg
eventually BERJAYA jadik jutawan setelah jual ebook2
nie...

ini bukan Ariff Akmal, ini mamat cina ntah mana nie...
WONG SHAN HUEN

Lagi satu ..model yang dia gunakan kat banner tu
adalah pelakon filem lucah (Tera Patrick)
dan bini kepada seorang vokalis rock ntahaperntah, tak
ingat dah.

Sila rujuk
http://www.wickedpictures.com/bio/p-z/Tera_Patrick.html

Testimoni dari mereka yg tertipu.. dipetik dari
putera.com..

Assalamualaikum w.b.t.

Maaf kata la... Masalahnya e-book yang dibekalkan oleh
En Akmal tue isinya "rubbish". Sebijik copycat dari
e-book mat saleh. Aku bukannya apa. Mula2 tue
bersemangat lah juga. Lepas beli tue bila aku baca,
mmmm ... aku kata aku dah kena tipu lagi ngan e-book
nie...

Masuk nie dah 12 e-book program yang aku dah join yang
udahler kos nak beli dier mahal, pastue isinya
"rubbish"... Samer jer antara satu sama lain.

Soorie ler.. bukannya nak kondem e-book nie, cuma aku
rasa aku tertipu dan aku tak sanggup nak tipu orang
lain beli e-book nie dari aku walaupun dengan cara itu
aku boleh dapat cover balik kos aku beli dulu..
Cukuplah aku yang tertipu...

Sorrie... bukan tujuan saya nak dengki dekat sesapa
yang promote atau jual e-book tsunamiwang.. saya pun
beli gak e-book tue.. cuma isinya sahaja yang
rubbish.. tak sanggup rasanya nak jual balik...

So untuk tatapan semua yang nak tahu tentang e-book
tue, boleh dapatinya PERCUMA di...
http://www.yeop.org/tsunamiwang/themanual.pdf

Bukan tujuan saya meletak link tersebut sebagai satu
ugutan ataupun untuk menutup pintu rezeki mana-mana
pihak. Cuma setelah saya membeli ebook TSUNAMIWANG dan
saya membacanya, saya dapati 99% isinya adalah tidak
berguna sama sekali. Yang 1% peratus lagi boleh
digunakan namun kos implementasinya agak tinggi.

Ini menyebabkan saya rasa tertipu membeli buku
tersebut. Jadi niat ikhlas saya memaparkan link
tersebut adalah untuk mengelakkan lebih ramai tertipu.
Bukankan kita perlu ingat mengingatkan sesama Islam.

Buat En Akmal, Berhentilah menipu orang dengan ebook
ko yang "rubbish" tue.