Punteun Euy....

Wilujeung sumping di milis ieu....milis seueur elmu pengetahuanna...
eta si bohay Indonesia pisan kang.... seurius band eh ... punteun nyak abdi
seuri pas ningali pic bohay ente...
emangna di bandung tos aya motor kaluaran SUNDA nyaa? hi hi hi...

mangga ulah kagok di dieu mah.... anggap wae imah sorangan....

permios ah....

salam,
beni
[F-2231-GH]