Tos JELAS HUKUMNA ; nu KAFIR teu meunang dishalatkeun.
Tapi diurus mah KUDU. Sabab Wajib KIFAYAH.
Wajib Kifayah hartina nepi ka NGUBUR mayit.
Tapi dishalatkeun, lain wae teu WAJIB, malah DILARANG.
Kumaha nu MUNAFIQ!? Komo deukeut2 ka na kaluar Islamna ?
Tah eta mah terserah. Tapi mun bisa, USTADZ mah ULAH.

--- In kisunda@yahoogroups.com, Tirta widjaja <tirt...@...> wrote:

> Ngartos sih eta fatwa teh bakat ku keuheul ka "pelaku dosa besar". Tapi pami
> dibaca teh teu total ngalarang nyolatkeun, kapan eta wajib kifayah, jadi
> tetep
> dishalatkeun.....Panuju ka kang Zen masing2 laku lampah dosa besar geus aya
> sanksi, hukumanana.
>
>  ~ experientia docet sapientiam ~

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional