Manusa jaman baheula sigana leuwih resep nganjrek di gunung-gunung kapur da eta
loba guha keur nyalindung. Tapi konsekuensina sering konflik jeung
mangkeluk-mangkeluk nu oge nganjrek di jero guha, ti mimiti sarangga (contona
cucunguk), lancah, babakaur (lipan) ...tepi ka oray. Ku seringna konflik,
manusa baheula jadi benci kana mangkeluk-mangkeluk ieu jeung kabencian ieu
diwariskeun ka turunanana. Tah meureun akibat eta oge, kunaon urang ayeuna
benci pisan ka cucunguk, babakaur jeung ka oray, sanajan sato eta teu keur
ngancam/ngabahyakeun urang. Teu kaop papanggih jeung mangkeluk2 eta, jelema sok
sacara reflek (insting) hayang ngababuk tepika pejet .....

Baktos,
WALUYA

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional