Hehehe, keun we atuh, meureun Kang Ahsa keur neangan fakta keur legitimasi,
yen syiah sacara ajaran kungsi asup ka lembur urang leuwih awal, tinimbang
nu urang apal. Ngan wae harita mah jigana, eta mazhab teh asupna teu  mawa
bendera, jadi bisa akulturasi jeung sosial budaya masarakat harita. Ari
kiwari loba penolakan, kulantaran jigana jadi ekslusif, jadi pagedrug jeung
faham sejenna.

2011/2/2 Irpan Rispandi <mr.rispa...@gmail.com>

> Hail Fuhrer ...
> the founder of Rebo Fuhsan he..he..he..
>
> Ceuk kuring mah rebo kasan teh tina Rebo weKASAN. Sarua jeung kang kumi.
> he..he..he..
>
> hail Fuhrer....
> the founder of Rebo Fuhsan he..he..he..
>

> On 02/02/2011 03:57 PM, Kumincir Wikidisastra wrote:
>

> kapan eta tos jelas, rebo kasan teh tina rebo weKASAN atawa rebo pungKASAN,
> bet jadi tina ngaran Hasan... aya wae-wae ah
>
> sikandar
>
>  2011/2/2 Ahmad Sahidin

Kirim email ke