________________________________
Dari: Tubagus Rifki L <tbri...@gmail.com>
Kepada: kisunda@yahoogroups.com
Terkirim: Rab, 2 Maret, 2011 16:11:36
Judul: Re: Bls: [kisunda] Selingan - Mobil Sang Presiden?

Urang Sunda, pamingpin, picontoeun..

Pu'un di Cibeo, pamingpin, urang Sunda, dina babaraha segi tyasa janten
picontoeun. Misalna, teu korupsi, teu ngabohong, cinta ka rahayatna, pengkuh
kana hukum, teu ngabeda-beda (make baju sarua jeung rahayatna,) wawasana
ngenaan
alam jauh ka waktu nu ka hareup, nyaeta teu nyangsara anak incu pedah neang
kangeunahan atawa kanyamanan kiwari, ngajamin katahanan pangan rahayatna,
ngajamin kahirupan rahayatna teu gumantung ka barang impor.

Ongkarana Sangtabean Pukulun Sembah Rayahu
TiRiLik

--- In kisunda@yahoogroups.com, Jalak Pakuan <jalakpakuan@...> wrote:

> Salaswasna forever & ever pamingpin kudu mere conto.... Ahmadinejad mere
>conto,
>
> Obama mere conto...Husni Mubarak oge mere conto. Cikan MH aya henteu artikel
> urang sunda kiwari nu pamingpin jeung bisa jadi conto kawas kang Ahmad/kang
> Obam ?
>
> Makarya Mawa Raharja

Kirim email ke