Kang Zen, *ari sual hadis nu kisah sajarah anu ku abdi diserat di handap
mah estuning kenging tian al-tanwir, malihan mah dina acara Asyura Ijabi
kantos dibacakeun eta hadis*.

Kang Zen, anu dicarioskeun teh leres perkawis eta aya dina buku *Akram Diya
Al-Umari, Tolak-Ukur Peradaban Islam (Yogyakarta: Ircisod, 2003) h.313-314.
Teras oge dina buku **Muhammad Husain Haekal, Sejarah Hidup Muhammad (Jakarta:
Litera Antarnusa, 2009) h.432.*

*Kaleresan abdi nembe maos. Ieu ku abdi diiserat dina basa Indonesia.  Eta
dua sajarawan teh mun ditinggal dina bografi mah duana ti Ahlussunah.
Haikal mah Sunni Liberal panginten... ari nu hiji deui mah dosen
universitas madinah jeung tiasa kasebat sunni  baiasa.*

*Kieu singketna...*
**

Suatu hari Nabi dapat undangan makan daging kambing panggang dari kaum
Yahudi. Nabi tidak mengetahui kalau daging yang digigitnya tersebut
mengandung racun. Dengan kuasa Allah, daging yang digigit tersebut bicara
kalau ia dilumuri racun oleh Zainab binti Harits, istri Salam bin Mashkam.
Saat ditangkap, perempuan Yahudi tersebut mengaku bahwa ia sengaja
melumurinya dengan racun untuk membuktikan kenabian Muhammad saw. Kalau
raja menelan racun pasti akan cepat mati dan tidak mengetahui adanya racun
dalam makanan. Namun, kalau Nabi pasti akan diberitahu oleh Allah sehingga
terhindar dari kematian akibat racun. Nabi dengan cepat mengetahui dalam
daging tersebut terdapat racun setelah melihat Bisyir bin Bara Ma’rur yang
menemani makan, meninggal saat itu juga. Di sebutkan juga bahwa dari daging
itu ada suar yg mengatakan ada racunnya. Makanan yang mengandung racun
inilah yang menjadi penyebab dari sakitnya Rasulullah saw hingga wafat.

Abdi tumaros kanggo Kang Zen: *leres henteu eta hadis perkawis daging
kambing nua ngandung racun tea secara takhrijul hadis? Margi abdi mah
kirang percanten: dina sababaraha riwayat disebatkeun satiap kagiatan
atanapi perencaanaan, boh perang atanpi naon bae, biasana sok aya info ti
Malaikat Jibril. Janten dina perkawis tuangeun nu diracun eta Kangjeng Nabi
bener2 nuju teu dipiara dina kasucian kitu? atanapi kumaha?*

--
=> http://www.kompasiana.com/ahsa

Kirim email ke