Moravec Jan  (13.7.2005  10:02):
>Atribut secure u konektoru:
>Set this attribute to true if you wish to have calls to request.isSecure() to
return true for requests received by this Connector (you would want this on an
SSL Connector). The default value is false.

>Coz by vysvetlovalo to, proc Vam isSecure vraci tvrdosijne false.
>
>Tj. muj dojem je ten, ze je potreba mit dva AJP konektory pro podporu HTTP a
HTTPS a ten pro HTTPS by mel mit nastaveno secure=true. Nezkousel jsem, jen by
to mohla byt cesta...

Dakujem za Vasu reakciu ale ak si pozriete moj prvy mail, kde som mal aj
konfiguracie mojho Apache, TomCat a mod_jk, tak ja tam mam 2 connectory, jeden
z nich ma secure, na ten sa aj z HTTPS virtualu napajam a aj tak tam mam
isSecure() = false.

TL.

Odpovedet emailem